today is the day...

Nu är de nära.. bara 6½ timme kavr sen kommer han hem! :) Jag tror inte att någon kan förstå för tillfället hur stor denna dag känns. Helt otroligt!

Är dock dö trött idag. Jag trodde aldrig jag skulle at mig upp, det var perfekt värme i sängen och det var så skönt att sova i rena sängkläder. Jag ville helt enkelt inte kliva upp. Men jag slog igång musikspelaren på telefon och lyckades efter några svängiga låtar ta mig upp. Så nu har jag duschat, vaxat och ätit frukost. Ska bara packa ihop lite grejer sen bär det av till Bydalen och svärmor Karin en sväng innan jag ska på skolan.

By the way så gick det bra igår hos Emma. Jag ångrar kanske lite dock att jag valde att klippa luggen igen.. men men.. nu är det gjort..huvudsaken den växer ut till sommarn.
Efter frisörbesöket så gick jag o hämta ut min telefon som varit på lagning i ca 3 veckor.. ovanligt lång tid när det bara skulle ta 10 dagar. Hur som helst så kunde dom inte laga min telefon så jag fick en helt ny av samma modell. Gjorde mig rätt glad faktiskt.. låg o greja med den igår innan ja somna, fixade alla inställningar o så, tänk va kul även fast de e samma modell som tidigare! :)

Nej hörrni, nu ska jag göra mig iordning.

Ha en bra dag - det ska jag ha!!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

så mysigt, och lagom till alla <3 dag också! :D

2009-02-11 @ 10:22:19
URL: http://thessiss.blogg.se/
Postat av: mli

Haha, du och din lugg ;P

2009-02-11 @ 10:43:02
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0