hörrni!! bara en vecka nuju!

Plötsligt kom den där känslan.. känslan av att något större är på väg att hända. En känsla som medför spänning och upprymdhet! Jag kom på att det är bara 1 vecka kvar tills min kärlek kommer hem från Afghanistan! Fattar ni hur underbart jag tycker det är?
Visserligen är han bara hemma 10 dagar för att sedan vara borta 2,5 månad igen.. Men vet ni? Dom 10 dagarna..dom blir bra! Om det inte vore för att jag går i skolan så skulle jag lätt kunna bygga oss en koja i skogen, kasta mobiltelefonerna och inte berätta för nån vart vi är..bara för att få vara helt ensam med honom varje sekund av hans vistelse hemma. För jag vet hur fort 10 dagar går..svisch! Så är dom över och det är dags för han att åka låångt låååångt bort igen. Fy fan, den tanken och vetskapen orkar jag inte ens med.

Nej hörrni, 1 VECKA KVAR!!!! :D
Jag längtar så det gör ont i hela kroppen!





Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Ååååh, hoppas ni får det bääst! Och ta vara på dom dagarna!

2009-02-04 @ 00:07:59
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0