det blev så

Det blev en liten utgång i fredas med pappa och Britta efter god middag och kortspel. Rätt nice.

Igår så va vi i Birsta o strosa. Hade en rätt mysig dag. Kvällen spenderades med Jackes föräldrar. Middag, meldoifestivalen och kortspel innan vi gick och la oss. Idag är jag utvilad och pigg, har varit vaken i över en timme. Gjort mig iordning och pluggat.
Det är lika bra att passa på att plugga medan älsklingen sover.. Annars lär man väl inte få nåt gjort :)

Han är underbar.. Han är fantastisk. Jag är så jävulskt lycklig som har han! I 1 år har jag träffat han nu och jag är lika förälskad nu som jag var i början. Fantastisk känsla! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0