Dåligt

Dålig uppdatering har det varit.. men det är ju bara för att mina akära ELina varit här i helgen och jag umgåtts med henne nonstop nästan ända sen i fredas.

Igår var vi på bio som jag skrev.. Bröllopsduellen, helt okej måste jag säga! Skönt med en inte alltför djup film då man var lite ur balans igår :)
Annars så kan jag säga att jag haft en fantastisk helg! Det har varit riktigt skönt att ha Elina här.. djupa och mindre djupa samtal.. märks kanske att vi inte träffas för jämnan samtidigt som det också märks att vi varit nära vänner i många år.
Det var synd att inte Nina kunde komma upp samtidigt så hade våran trio varit samlad, men vi får ta det en annan gång :)

By the way så ska jag också berätta att jag idag fyndade ett par snygga skor på Euro sko. 150 kr, men jag hade ju ett presentkort att använda så det gjorde jag! Jag och Elina hittade också ett bord på Vero Moda - 5 plagg för 100 kr. Alltså 20 spänn per plagg. Elina köpta 2 tröjor och jag 3. Reafynd är ju så kul :D

Nej hörrni, nu blire en apelsin och något avsnitt med Lipstick Jungle brudarna :)
gonaatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0