dagen har snart passerat

Denna dag har varit skön!
Vi tog in hästarna, borstade dom o greja.. lät dmo stå inne en stund i stallet medan vi tog en prommis med hundarna. Gick ner till lägderna vid paviljongen o lät Bernhard springa fritt där. Det verkar ha tröttat ut han för sen vi kom in igen har han legat på sängen :)

Det har varit helt fantastiskt väder idag, några minusgrader, massa snö och sol. Tur bara att inte många sett en :) Gått runt i overall o stövlar, men skönt ha de varit, inte behövt frysa så länge man rört på sig iaf.
Blev lite frusna dock när vi kom hem igen, händer o fötter var isbitar.

Så nu har vi suttit i soffan under täcket och försökt fått tillbaka värmen, har dock inte funka så nu ha vi ätit lite och ska dricka kaffe.

Skönt ändå att det inte fanns nån annan hundvakt så mamma frågade mig! Kanske inte såg fram emot det i början men nu när det fått smälta nästan en månad och jag nu är här så ångrar jag verkligen inte att jag gick med på de! :)

Hoppas ni har en bra helg, det har jag och Carolin iaf!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0