Sunday !

Hejsan hejsan!
Denna helg har varit den slöaste någon sin tror jag.. Igår låg jag mest på soffan hela långa dagen och gjorde absolut ingenting. Jacke va o fixade med bilen. Idag är jag super trött och måste försöka hitta ett sätt att vakna, vi ska på ett litet julfirande hos pappa idag.

Igår såg vi filmen Inglorious basterds (eller hur den nu stavas), och den var riktigt jäkla bra! Först när jag såg att det var en Quentin Tarantino film så blev jag skeptisk för jag brukar ha svårt för dom filmerna.. men denna va verkligen nervpirrande och bra ända från början till slutet! Jag levde mig verkligen in i den och satt o hoppa i soffan av spänning! :)
Så absolut en film värd att se!

Imorgon kommer Maria hit o fikar och kollar på lägenheten. Ska bli kul o träffa henne! :) Tänkte dock städa lite innan, men om hon kommer tidigt imorgon så måste jag nästan fixa det idag.. iofs behövs de väl inte så mycket städning, bara lite dammsugning o så.

Nu ska jag försöka piggna till lite, en dusch kanske? :)
Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: sannie

Säg vad du tycker :)

http://sannieschutt.blogg.se/2009/december/-angel.html



mvh sannie

2009-12-20 @ 11:43:53
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0