Starkt Mysan!

Fasen vad jag är nöjd med mig själv just i detta nu! :)

Jag har hunnit med att plugga, så nu har jag skrivit klart alla uppgifter! Det betyder att jag kan slappa resten av veckan och bara njuta av att vara färdig undersköterska imorgon. Gött :D
Det är så skönt när man väl kommer igång med att göra uppgifterna. Det tar ju ett par timmar o få några uppgifter gjorda men det är helt klart värt det! Nu är jag Färdig med det och behöver inte alls fundera mer. En av uppgifterna jag gjort idag ska vi egentligen inte få info om förrän imorgon men jag va smart o frågade en lärare om den igår så att jag kunde göra den idag. Känns skööönt!

Jag har ju dessutom hunnit med en del annat, plockat, packat upp en jäkla massa kläder som dessutom inte alls får plats i garderoberna.. jag har slagit in fler julklappar och julpyntat lite mer.

Jacke o hans pappa håller på med lister och socklar i köket - fasen va bra om dom får en del av de gjort också! Det flyter på bra ibland! :)

See ya folkens!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Grattis gumman, starkt jobbat!! Måste kännas bra nu när allt är klart! Vi måste ses nåt snart, var länge sen! Pusspuss älskar dig!

2009-12-02 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0