Söndag

Festen i lördas var okej.. men inte super! Det var kul att umgås med klassen, riktigt kul men man var så vansinnigt trött! Blev liksom aldrig på G.. Vi bowlade, åt mat och sedan blev de karaoke på Memento. Vid halv 1 orkade jag inte en sekund till så jag gick hem. Det blir ju sådär när man kliver upp klockan 6 och gör av med massa energi under hela dagens gång. Men kul ändå att vara sista kvällen med gänget!

Igår var jag faktiskt inte bakis, var rätt nykter när jag gick hem eftersom jag inte drack så mycket. Men igår läg jag hela dagen i soffan ändå. Jag o Jacksson hade ett hemskt bråk på morgonen och den känslan satt i nästan hela dagen. På kvällen satte vi oss o prata efter att han o hans pappa fixat socklarna i köket. Så vi löste alla bekymmer för den här gången och han åkte iväg o handlade! Sen lagade han potatisgratäng och pepparbiff till oss. Gulligt! :)

Nu ska jag ta o fixa lite frukost åt oss och sen får vi se vad denna dag kan bjuda på! :)

Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0