Lägenhetens fel!

Nu har jag kommit på att det måste vara lägenhetens fel att jag blir förkyld hela tiden! När jag va hos mamma kryade jag på mig och blev nästan helt frisk tills ja kom hem igen. Men nu... vaknade imorse med vansinnig rinnsnuva och sedan nyste jag ett antal gånger. Det måste ju bero på denna lägenhet eller denna stad. I don't know.

Idag är de sista riktiga dagen i skolan. Känns konsigt.. På fredag är de avslutning! Först klassfoto på förmiddagen och sedan lite avslutning med Psykiatri läraren. Efter lunch är det fika med alla lärare vi haft. Myspys! :) På kvällen ska en stor del av klassen på Olearys och bowla och äta middag. I like it! :)

Nu ska jag göra mig klar! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Ett litet tips, (kanske) ..är det för varmt i lägenheten frodas de bakterier. Kramis

2009-12-04 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0