Julafton har passerat.

Hade ingen direkt julkänsla på hela dagen igår, kändes som en helt vanlig dag nästan.. Men det var en trevlig dag iaf. Vi va till pappa och Britta och fikade lite på an och sen va vi hos Jackes familj resten av dagen. Sent på kvällen då vi precis va på väg hem så hörde pappa av sig o fråga om vi skulle med på en drink på Memento. Sagt och gjort. Det var fantastiskt mycket folk ute och det var riktigt trevligt. Mycket skratt blev de, och lagomt med alkohol. Nice :)



Detta var vad vi fick:
-En matberedare.
-En brandsläckare med brandfilt.
-Förvaringsset som vi tänkte ha på vinden.
-En orrefors ljuslykta.
-Jag fick en klocka som jag ska få välja ut sen.
-Handskrivet presentkort på 2000 kr till kommande hallrenovering.
-Jag fick en fin stickad tröja med broderat mönster på.
-En julduk som Jackes mormor vävt.
-Jag fick också ett mirakel kit till naglarna.
Sen har vi också fått tidigare ett presentkort på IKEA på 700 kr av Johanna och Eva.

Nu ska jag väcka mannen och se om vi kan få i oss nån frukost. :)
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0