Hej hopp!

Avslutningen är klar.. iaf den på skolan. Kändes lite sorgligt då alla lärarna höll tal och då vi skulle tacka och säga hejdå. Hualigen va många gånger ögonen blev tårfyllda. Men det märktes verkligen att det var sista dagen i skolan. Det var mycket energi, en hel del nergrävd irritation som vibrerade vid ytan och mycket känslor.

Ikväll kör vi! Sista svängen med gänget! Jag kommer säkert grina ikväll..med garanti..som vanligt ;P

Nu ska jag göra mig ordning för att sedan möta upp en del av klassen på en "fördrink" :)

By the way, idag är jag verkligen undersköterska, jag har tagit examen. GÖTT! :D


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

"idag är jag undersköterska..", shit vad det klingade härligt. Och vad stolt jag blev på nå sätt. Du har varit grymt duktig gumman, riktigt jäkla tok duktig!!



Älskar dig!!!

2009-12-04 @ 21:02:38
URL: http://mlish.se
Postat av: Carolin

Grattis :)

2009-12-08 @ 15:26:23
URL: http://myfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0