Happy Happy!

Igår kväll låg jag i sängen och kunde liksom inte somna. Så jag låg o tänkte på hur lycklig jag är just nu. Hur lite jag klagar och hur lite negativa tankar jag har.

Jag och Jacke hade det tungt ett tag, utan ett vi egentligen visste själva vad det handlade om. Det va en svacka, en svacka där man slutar prata med varandra, där man slutar förstå och respektera varandra. Vi nådde nästan botten, det var nära och det var jobbigt. Men på något sätt hittade vi tillbaka till oss, vi pratade, var ärliga och visade respekt för varandra och nu är allt vänt, allt är bra! Därför kan jag konstatera att jag är så lycklig!

Jag är lycklig för att jag och Jacke bor tillsammans, pratar om allt, skrattar tillsammans och är ärliga om vad vi känner hela tiden.

Jag är lycklig för att jag har en underbar familj, det är ju absolut inte alla som har det!

Jag är lycklig för att jag har underbara vänner, särskilt Elina och Emilie, dom är som mina själsfränder.

Jag är lycklig för att jag funnit ett intresse i att börja laga mat, sköta om blommor och inreda vårat hem. :)

Jag är lycklig för att jag har ett rikt liv.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0