Gomorron! :)

Vi är hundvakt på prov kan man säga :)
Efter middagen hos Jackes föräldrar igår så åkte vi hem till pappa o Britta och hämtade Bosse. I januari åker pappa och Britta till Thailand och då ska vi va hundvakt om det går. Det vi är osäkra på är om det går att ha henne i en lägenhet då hon brukar ha en tendens att skälla och yla en massa.
Peppar peppar, detta dygn har gått galant! Vi har knappt märkt att hon varit här och dom få gånger hon tänkt skälla så har vi lyckats tysta henne direkt.
Halv 7 imorse klev jag upp och tog en morgonpromenad med vovven :) Jag behöver henne här ja, så jag tar mig utanför dörren och får lite motion! :)

Nu ska jag dock lägga mig och slöa, är så jävulskt trött! Inte alls van att kliva upp såhär tidigt nu för tiden! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0