Vilken helg!

Igår var jag förstörd.. så förstörd att när jag väl lyckades slappna av så kom tårarna. Det strulade igår, allt blev lite knasigt på jobbet, men trots att det strulade till sig så har jag fått hemskt mycket beröm som lyckades fixa allt så bra ändå. Och jag kämpade för att det skulle bli bra. Det blev bra.. så jag är ändå nöjd. :)
Vi får se hur denna dag går, säkert bra, men jag är lite nojjig över att det ska bli samma stress och grejs idag.. men tror inte de, är ju förberedd nu.

Jobbar bara en vecka till nu.. rätt skönt faktiskt. Fast ändå inte, nu har man ju kommit in i jobbet, känner sig delaktig i beslut och liknande, känner sig delaktig i verksamheten.. Det är rätt bra att jobba ändå! :)

Snart gemensam semester med älsklingen men inget bestämt än.. Ekonomin är sämsta möjliga för semester.
Sonja och Madde kanske kommer i slutet av semestern.. Lutar åt Stockholm nånting. Samtidigt ska Mli ha födelsedagsfirande. 3 saker samma helg. Jag är kluven. Vi får se.

Nu ska jag jobba.
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0