Sundaylove

Det är söndag, Sonja har återvänt till Finland.. Det har avrit kul att ha henne här! Vi har visserligen inte gjort alltför mycket aktiviteter men jag tycker det har varit lagom! Vi har åtminstonde haft tid att umgås vilket är gött! :) nu är det helt klart min tur att åka till Finland nästa gång. Men med renovering av lägenhet samt Spanien resa nästa vår så räcker nog inte pengarna till!

Min käraste Jacke kom hem igår kväll.. vi behövde det här..vara ifrån varandra några dar, umgås med kompisar och surra skit på varsitt håll.. För nu är vi helt klart nyförälskade på nytt! Avstånd ger perspektiv och saknad..vilket i sin tur leder till en jävulskt massa kärlek! Me like.

Nu ska jag mysa med älsklingen.. borde kanske egentligen plugga men orka!?

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0