Seriöst?

Jag hade skrivit ett lång inlägg, vad händer?? Allt försvinner!

Jag är iaf utvilad idag, sov till 9:30 och det var de längesen ja gjort! Skööönt :D Och välbehövligt!

Angående semestern som startar Fredag denna vecka så har vi hittat en lösning på allt :D Onsdag nästa vecka åker vi till Stockholm för att umgås me Elina och Tobbe, blir kvar där till fredag kväll! Blir grönan och att njuta av den underbara staden! Hoppas på finväder såklart :)
Eftersom vi kommer hem på fredagen så kan vi vara med på Mlis fest på lördagen och Sonja och Madde är välkomna pecis när dom vill! Det enda bekymmer jag har är min ekonomi som suger.. men det ska jag säkert också kunna ordna på nåt vis :)

NU blire frulle!
Hejsvejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0