School day

Pluggade jag nåt igår? Nepps.. jag tänkte att jag borde kunna det här ändå, vill inte klara provet för att jag tokpluggat kvällen innan. Hellre klarar jag det på att jag verkligen ha sittande kunskaper. Så nu hoppas vi på de! :)

Är fortfarande lite förkyld..nyser och hostar.. Värdelöst, Helt Värdelöst. Jag vill verkligen träna nuju! Men funderar på om jag ska satsa på att plugga idag efter skolan, försöka göra klart allt som ska göras den här veckan. Och samtidigt dricka finrexin, äta bisolvon och kanske vitlök - bli frisk! Så kan man satsa på att träna imorgon! Jag har sånt sug efter träningen så jag knappt förstår mig själv! :)

Till helgen är de premiär för "nya espan" som egentligen heter något helt annat.. :) Både Ida o Camilla har hört om ja ska med dit och visst blir jag sugen! Dessutom är de ju inte ofta man umgås med nån, så kan nog bli skoj! Vi får se hur de blir.

Nu ska jag iaf borsta tänderna innan det är dags för skolan.
Wish me luck.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0