Roadtrip

Gårdagskvällen tog en helt annan form än vad som va tänkt. Sonja, den klantiga och virriga strulade till det rejält i Umeå, jag orkar faktiskt inte ens skriva hela historien, som slutade med att hon missade sista bussen till Sundsvall. Jag och pappa satt stressade här hemma i Sundsvall och letade andra färdsätt åt henne.. men kom fram till att det var kört. Så vi beordra henne att sätta sig på en buss till Nordmaling och sedan satte vi oss i bilen och gasade upp och hämtade henne. =)
Allt gick bra, vi kom hem vid 2 tiden och idag är jag trött eftersom jag klev upp med Jacksson vid 8 och vinkade av han. Han åker ju som jag kanske nämnt tidigare till Karlsborg för återträff idag.

Nu hör jag att Sonja också vaknat så ska nog ta o sätta på en kanna kaffe till!

Ha en bra dag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0