JAG VILL INTE!

Är det något jag vill idag så är det att stanna hemma! Förkylningen är fruktansvärd nu, snoret bara rinner och rinner.. hostan ger sig inte! Kurera, kurera vill jag göra! Men det finns ju ingen tid.. bara att bita sig i kragen, gå till skolan. Sen i eftermiddag har vi en del grejer att uträtta. Lämna tillbaka mitt skoställ på ikea eftersom det är för stort, kolla på dom där muggarna John pratade om, Byggmax o kolla golv..kan det ha varit nå mer? Ja säkert!

Imorgon ska jag iaf spendera dagen på alvägen, måste dammsuga o byta sängkläder o så innan Sonja anländer på onsdag. Ska bli grymt kul att hon kommer hit, jag ser fram emot de! :) Synd att vi inte har flyttat in i lägenheten än.. men det gör inte så mycket, vi får va på Alvägen helt enkelt :)

Ha en bra dag folket! Det ska jag försöka ha!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sonja

Usch ja för förkylningar!Meen ja e också förkyld, så då kan vi snora tillsammans, blir no skoj de:P

2009-08-24 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0