Inte tid

Man tar sig absolut inte tid till atts itta vid nån dator då man har en kompis här! :) Så ni får ha överseende.

igår åkte jag, Sonja och Britta ut till Birsta, tog en heldag där..fyndade lite! Var nog in i alla butikerna nästan! Tre shopping-galna tjejer, det är great! Jag handlade dock inte just nåt eftersom jag måste spara pengar till lägenheten.
På kvällen grillade vi oxfilé och sen blev det till att lära Sonja spela Canasta! :) Riktigt trevlig kväll måste jag säga! Och Sonja var djupt imponerad av oxfilén..jag var djupt imponerad av att hon börjat äta kött! :)

Idag tog vi en promenad ner på stan, och förbi min o Jackes lägenhet. På stan så gick vi runt i lite affärer, tog en fika på charm och sådär. Men så roligt var det väl kanske inte, man blir liksom mättad! Så vi drog hem igen och nu sitter vi på balkongen och dricker ett glas rosé och bara slappar innan de e dags att duscha, äta middag och greja!

Nu ska jag återgå till Sonja!
Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0