inte många knop

Allt går väldigt långsamt idag. Minsta ansträngning gör tyvärr att jag får tyngre andning.. Har legat i Jackes säng stor del av dagen.. kollat på gamla Paradise Hotel avsnitt. Intriger är ju alltid uppmuntrande en tråkig söndag :)

Jacke har åkt iväg och hjälpt Robin och Frida att lägga nå golv.. jag ville inte följa med då ja e dålig. Dels för att jag inte orkar och dels för att jag kan smitta lille Oscar. Så nu när Jacke varit borta har jag passat på att städa hans rum (för vilken gång i ordningen vet jag inte). Och egentligen är det ju dumt att man gör det åt honom, I know! Men han hade faktiskt påbörjat städningen så de va bara lite småplock att fixa :)

Nu ska jag nog slå på tvn igen och lägga mig med en kopp te i sängen.
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag (:

2009-08-23 @ 20:47:33
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0