What a good day!

Det har varit en bra dag!
Jag har lirat en del.. och sen städat en del. Lagat mat o diskat o grejat. Bänkarna i köket skiner. Det är gött! =)

Jag o Johanna gick också till affären, tog med oss lite grejer som skulle källsorteras på samma gång. Det var skönt med en promenad även om de regnade lite o va kallt. Uppfriskande!

Samtalade med älsklingen en stund ikväll också.. Bara lite mer än en månad kvar nu och ärligt talat så känns de inte så länge.. Har kommit ur svackan då det va så jobbigt att han var borta och nu har jag gått till ett läge då jag endast känner acceptans. Jag vet ju att vi får en vardag sen, att jag kommer få krama han tusentals gånger om dagen och kunna prata med han om allt och ingenting, tills örona faller av! :) Blir bra o få hem han!

Har just sett Navy och det är ju faktiskt hur bra som helst!

Nu blir det sängen i brist på annat att göra.

Godnatt och sovgott!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0