Vardag

Denna dag har jag EN lektion.. Psykologi. Då ska jag lämna in mitt arbete, känns rätt gött måste jag säga!
Jag har så skönt flow just nu, alla uppgifter klara för en tid framöver.. Eller ja just ja, nu kom jag på nåt ja glömt bort. Får ta itu med de under lovet då jag är själv här hemma me Bosse.
Men iaf, nästan klar med alla uppgifter för en lång tid. Har gjort rätt bra ifrån mig tror jag.. och i helgen ska ja bara plugga en del inför tentan som är nästa vecka. Måste nog läsa på psykologin också eftersom det är muntligt på den på måndag.

What else??
Joooo, herregud! Imorgon drar pappa o Britta till Spain!
Så ikväll blire "avlutsgrillning" som pappa kallade de. Dom ska alltså vistas i Spanien 1 månad. Kommer hem i början av maj. Blir lång tid för mig o Wille, men de ska nog gå de å :)

Nu ska ja göra mig iordning för skolan! Ha en bra dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0