Sömnigt värre

9 timmar sov jag inatt, det var hur skönt som helst! Tungt sov ja och drömde en massa, men vet inte riktigt vad.

Idag har jag redovisning på Psykologin,  det ska säkert gå bra, det är ju gruppredovisningar så inget att vara nervös över. Jag vet ju vad jag ska säga, jag vet ju vad jag skrivit om. =)
Så denna vecka blir en skön vecka i skolan.. Redovisning idag och tenta på onsdag, sen är man ledig! Har påsklov!

På påsklovet är ju Johanna och Wille i Spanien med pappa o Britta så då tänkte ja ta med mig Bosse upp till Bispen, till mamma. Mamma kommer ju ha fått sin Ragnar då, en till Grand Danois som dom köpt. Så med Bosse blir det fyra hundar, blir fullt hus och det ser jag fram emot! :D

Det är rätt skönt på ett konstigt sätt att inte pappa o Britta är hemma. Bara jag och Wille. Jag får städa o plocka och greja bäst jag vill, vilket jag gör hela tiden, tycker inte alls om röran som är ständig i detta hus.

Ja, annars har jag inte mycket att förtälja. Ska äta frukost nu och sen bada Bosse innan skolan!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0