Sola

Jag är så blek, så vidrigt blek, inte många som sett mig såhär blek nånsin. Därför tänker jag dra och sola idag innan praktiken börjar! Jag måste, jag känner att jag måste.. för nu är jag less på att alltid se blek, trött o slut ut.

Därför ska jag ta o göra mig iordning nu så jag kan dra sen!


Idag känner jag stor saknad av Jacke, samtidigt känner jag lättnad blandat med nervositet eftersom det bara är 2½ vecka kvar nu tills han kommer hem. Känns sjukt, tiden går så fort och säkert kommer dessa veckor gå fort också! Det har gått i perioder allting, ibland har det varit riktigt tungt.. men denna sista sväng som varit den längsta har också varit den lättaste konstigt nog.
Är väl för att man kunnat anpassa sig under en längre tid och kunnat vänja sig vid att han är i Afghanistan. Hur som haver - nu är det nära! Och det är med spänning, förväntan och framför allt längtan som jag väntar på honom nu.

.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0