Släkten är viktig.

Pratade precis med min bror, inte ofta vi samtalar, tråkigt nog för vi brukar ha mycket att säga varandra. Vi kom dock fram till att vi har stärkt oss själva genom erfarenheter, blivit bättre människor och att det går bra nu. Dessutom kunde konstateras att familjen och släkten är viktig..det visste ni inte va? =)

What else? Ja egentligen inte mycke.. Det har varit en bra dag, gick kanon på min halvtidsbedömning på praktiken. Jag är inte övertrött just nu, faktiskt ganska mysigt pigg. Skönt ändå att bara softa och mysa i mysbyxor i soffan på sista april. har jag aldrig gjort tidigare och nån gång ska ju va den första för allt, right!?

Jag saknar Jacksson dock, har suttit o kollat massa gamla bilder.. myser av tanken att han kommer hem om 2 veckor! Fattar ni hur fort 2 veckor går? Nästan så jag vill gråta av lycka.

Nu ska jag återgå till min myskväll :)

Ha en bra valborg och sköt om er där ute!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0