Skyndsamt

Igår kväll när ja kom hem orkade jag verkligen inte ens slå igång datorn, jag gick raka spåret till sängen nästan.. Skönt är det idag kan jag säga! Kände mig dock övertrött då klockan ringde 04:45, inte normalt att vakna denna tid.

Innan praktiken igår så va ja o Emelie o fika på Wayne's, var riktigt trevligt måste j ag säga! Känns verkligen som vi alltid känt varandra, kan berätta vad som helst för varandra redan. Detta var ju ändå första gången vi tärffades i nyktert tillstånd. Skoj. =)

På praktiken gick det bra också, men vem hade väntat sig annat? =) Var intressant igår, hände väldigt mycket och det var full fart, det lär man sig av!

Idag kommer min kära mentor för en halvtidsbedömning, får se vad dom har att säga om mig. :)

By the way, igår hände nåt riktigt kul! Orkar inte berätta hela scenariot här.. kan iaf berätta att summa summarum av berättelsen är att jag fått jobb i sommar på Allégården, med start 22 juni.

Nu måste jag springa.
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0