Remi Gaillard = Ett riktigt skämt.

Nu är det tidig morgon, jag har gjort mig ordning och ätit frukost. Jag brukar ju kliva upp vid halv 6 på fredagar för jag vill ha lugn och ro och 2 timmar på mig innan ja ska iväg. Men denna morgon gav jag mig själv sovmorgon o klev upp strax efter 6. Det funkar ju o göra sig iordning på en timme å :)

What else?
Joo, igår kväll blev de grillat - GOTT!  Så de gjorde jag igår, sen lirade vi Plump o Chicago innan de va dags att ramla i säng. Idag åker pappa o Britta, en hel månad i Spanien.
Själv så ska jag också söderut men inte lika långt och inte lika länge. Jag ska endast ner mot Tyskland eller så.. Drar idag efter skolan och kommer hem på söndag. Så då vet ni vart jag håller hus.
Ska bli underbart o se våren/försommaren där nere, få en försmak på vad som väntar här hemma. Sen är de ju alltid trevliga människor också.

Nu drar jag! Ha en bra helg!

By the way, Denna människa får ni INTE missa. Han är så rolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Finns hur många videos som helst men lägger bara upp dessa. TITTA OCH NJUT AV HUR DENNA MÄNNISKA FÅR DIG ATT SKRATTA!




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0