Påskafton

Tänk attd et bara är lördag, känsn så konstigt.. känns som de e minst söndag eller måndag.

Hur som helst så har jag sovit bra inatt, va inte ens mörkrädd när ja gick o la mig. Bäddade för Bosse på Jackes sida av sängen så jag har haft henne där hela natten, betryggande att höra henne andas o snarka.

Idag vette tusan vad man ska roa sig med.. Vädret är inte å kul än så länge.. hoppas de spricker upp o vi får lite sol så kan ja ta en långis me vovven!

By the way så är det många som läst om att svenskarna varit i strid i Afghanistan. Vill bara hälsa er som känner oro att min Jacksson är okej och att han inte var närvarande just då..


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0