Ordet stress

Allt känns liksom konstigt och upp och nervänt nu. Igår stressade jag som en idiot på praktiken, vi fick jätte mycke o göra.. Jag kom hem strax före 17 och startade nästan genast med middagen, som blev god! Efter middagen skulle hunden rastas, sen skulle plats fixas i en garderob åt Johanna.. sen var jag helt slut, tankeverksamheten hade lagt av fullständigt och jag la mig i soffan med Johanna o glodde på tv.

Sömnen är bristfällig men även det verkar man vänja sig vid. Det är ju positivt att jag tappar några kilon genom att hålla på o stressa med praktik, hem och hund. =) Dessutom får man en minimal förhandsvisning till vad som komma skall senare i livet.
Det tråkiga är att jag inte sett ett avsnitt av nån av mina serier på 2 veckor och det känns konstigt för jag brukar ha en hel del tid över till de.. hmm ...

Idag anländer Elina så jag hoppas jag får sluta lite tidigare idag - skulle va gött! :) Kan vi gå på stan o kika på kläder :D

Ha en bra helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0