Gör det nåt?

Det har regnat inatt igen, men allvarligt? Det gör väl inget! Egentligen är det bara bra, regnet tar med sig så mycket skit som tinat fram. Dessutom tror jag inte att det är meningen att det ska bli övervarmt på en natt och att naturen ska utsättas för sådan värme utan fukt.



Var slö denna morgon, tänkte seriöst sova lääänge, vilket jag iofs kunnat göra men jag valde ändå att kliva upp till slut eftersom jag absolut inte vill vända på dygnet. Måste försöka komma upp i tid så jag är redo på torsdag då jag har morgonen igen.

Veckans schema:
Tisdag: Praktik 13:30 - 21:30.
Onsdag: Fika med Emelie.B. Praktik 13:30-21:30
Torsdag: Praktik 06:45 - 15:30.
Fredag: Ledig.
Lördag: Ledig. Pappa och Britta kommer hem från Spanien.
Söndag: Ledig.

I helgen tror jag helt seriöst att jag tänker satsa på att endast slöa. Vara hemma, fixa.. jag vet inte.. Plugga skulle jag behöva göra. Komma igång med APU uppgifterna.. sen har jag ju en hel kurs som jag måste fixa lite med så jag får undan den innan sommaren.
Ja, jag ska helt klart försöka undvika krogen, så snälla ni, fråga mig inte ens om jag ska med ut!

Kilar iväg på affären en sväng nu, rastar vovven med detsamma :)

Jacke, kom hem nu!

.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0