Godmorgon!

Det är lördag morgon, har varit vaken ett tag o hunnit vakna till lite.
Mamma o Lars liger i sängen o kollar på tv, inte jag för då blir jag så slö. Tv brukar inte kännas som ett alternativ för mig på morgonen ifall jag vill hålla mig relativt pigg.

Egentligen vet jag inte om jag har så myce att skriva.. idag ska vi kanske sätta igång o försöka få lite ordning i källaren här, det ser ju inte bra ut där nere nu, grejer överallt vilket iofs katterna njuter av! :)

What else? Jadu, drömde inatt att det var den 15:e maj och Jacke var hemkommen.
Konstigt nog så umgicks jag med Carrie, Samantha och Miranda ur Sex and the city.. fast det va nog nå svenska versioner av dom för dom pratade svenska. Hur som helst skulle jag o Jacke på bio och han skulle hämta upp mig, men då han kom så hade han en fullpackad bil med folk så jag fick inte riktigt plats eftersom jag hade resväska med mig, Jag, Jacke o Carrie skulle bege oss till Paris på natten för shopping.. Det går ju egentligen inte att återberätta drömmen så som jag drömde så jag ger mig där. Hur som helst så är det helt sjukt va man kan drömma konstigt och minnas de så klockrent dagen efter! :)

Jag önskar er alla en bra dag!



.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0