Fy sjutton

Vad detta ställe fått mig att sakna Jacke. Här hinner man verkligen tänka och fundera, här hinner man känna efter hur allt känns. Här är man inte särskilt upptagen med nåt annat.

Men det har varit skönt att vara här uppe i Utanede skogarna, andats frisk luft, myst med mamma och hundarna och dessutom fått mycket gjort. Det har varit skönt att inte behövt kliva upp på morgonen för att man har så mycke att göra. Framförallt så har det varit väldigt skönt att inte behövt känna nån stress.
Jag längtar till sommaren, tills Jacke kommer hem, då ska vi försöka vara här ofta för detta är så underbart trots alla äckliga jäkla kryp! :)

Idag beger man sig dock hem mot stan. På sätt o vis känns de bra, för jag känner att jag har så myce o göra hemma, tvätta, städa o greja. Men å andra sidan så har det varit skönt att ha lov och bara valsa omkring här hemma med mamma.

Nu ska jag se reprisen på Robinson.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0