Söööndag

Igår vart de utgång med damerna Angelica o Anja då!
Först va vi hemma hos Angelica, drack lite o gjorde oss iordning och sen efter nåt samtal så bar det av mot ett hus i närheten av Hedbergska där innebandylaget City hade lagfest.
Kände ju faktiskt nåra där vilket jag inte trodde och vi hade ju faktiskt rätt roligt när vi lekte lekar som va enerverande :)

Ut på krogen: Dallan o sen Olles. Inte jätte kul alls. Så jag åkte hem vid 2.. lagomt full o glad.. Stackars Jacke som va tvungen o lyssna på surret mitt tills ja somna :)

Ja, har jag nåt mer att berätta? Tror inte de... Nu ska ja föröska få upp pojken ur sängen så vi kan få i oss nåt att äta för ja är huuungrig!

Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0