Oaktiv

I know, jag har blivit mycket oaktiv i mitt bloggande.. Orsaken? Ingen aning.
Har väl bara inte känt att jag haft nå vettigt att skriva egentligen.

Har iaf sovit gott inatt här i Utanede. Satt uppe med mamma till 2:30 men var inte alls särskilt trött då heller konstigt nog eftersom de var en lång och påfrestande dag igår.
Tror jag sov så bra eftersom jag fick sova i mammas säng o inte behövde sova i källaren :)

Idag vet jag inte vad som blir. Kanske en promenad med hundarna?
Skulle också behöva börja läsa lite i vård och omsorgs boken som ska göras. Vi fick i uppgift att läsa rätt mycket så ska nog göra de så fort som möjligt.

Imorgon bär det av till Sundsvall igen och då kommer älsklingen hem! Vi har inte haft så bra kontakt den här veckan känns de som även fast vi pratat med varandra flera gånger. Men vi har liksom haft mycket både jag o Jacke på varsitt håll.

 Tänkte ge er en bild på hunden som är som en vettvillig men sen får de va bra med skrivandet för nu.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

:) mm. ja fan va skönt och kul det kommer bli! haft en bra vecka? göra i helgen? pusss

2008-09-04 @ 18:48:26
Postat av: Anonym

det där var från din syster som du kanske kunde räkna ut. ;P

2008-09-04 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0