Kanske?

Vad händer idag? Jag veeet inte! :)

Ikväll ska brudarna gå ut.. kanske jag ska me? Jag vet faktiskt inte.. känns konstigt o lämna Jacke ensam nu.. jag vet att även fast han inte säger nåt så känns det..inuti..mycket dessutom. Och jag vill verkligen finnas för min älskling nu om han skulle behöva mig. Visst att ja vill umgås me tjejerna också, va längesen vi umgick ordentligt alla.. men det kan vänta. Jacke är den som jag värderar högst i det här läget så vi får se vad som händer helt enkelt.

Jag vet att jag kanske inte är den lättaste människan att umgås med just nu, är lättretad och grinig och känslorna hoppar upp o ner precis som dom känner.. Vet ju inte vad detta beror på men försöka hantera det så gott jag kan. Tycker ju också att det är helt fel tillfälle för att vara lättretad o irrad.. det hade kunnat funnits bättre tillfällen.

 Anyway, nu ska ja iaf umgås med hjärtat mitt, se vad vi ska hitta på! I love him.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0