Äntligen Fredag

Idag är de äntligen Fredag! :)

Har sovit helt fantastiskt inatt igen, och sååå skönt att bara vakna helt utvilad!

Idag kommer Jacksson hem, känns gött, har ju faktiskt verkligen saknat han jätte mycket! :)
Helgen blir nog jätte lugn, kanske jag firar min "friskhet" med ett glas vin, men i så fall bara ett eller två tror jag. Har inge behov av nå utgång eller dylikt alls och det vore bara idiotiskt att gå ut när jag inte alls tycker det är kul.

Nu ska jag återgå till vad som helst annat typ =)

Bjuder på en jäkligt bra låt som jag hörde på radion imorse. Den är skööööön!

Kings of convenience - I'd rather dance with you.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0