Viktigt meddelande

FÖRST AV ALLT! VIKTIGT MEDDELANDE!
Idag fyller en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv år! :) Det är hon som gav mig mitt liv - Min kära mor!
GRATTIS :D






Ja, det är en ny vecka..

Planerna för denna vecka är inte många.. försöker att inte planera varje dag för då blir det aldrig nåt gjort! Bättre att försöka vara impulsiv.

Hittills denna dag har jag iaf tvättat lite, kollat på filmen som vi hyrde i torsdags och ätit frukost. Nu ska jag packa upp alla grejer jag hade med mig hem från Jacke.. och sen ska jag försöka läsa liute i min kära skolbok innan det är dags att bege sig ner mot stan, bibblan och Ego.

Resten av veckan då? Bra fråga.. blir nog många försök att bara plugga o plugga.. eftersom jag har tenta på torsdag oh jag börjar bli nojjig att jag inte ska klara den!

Ja, hur som helst har jag inte mycket mer att skriva nu..
Ha en bra dag folket! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0