Så småningom

Så småningm ska jag skärpa mig o skriva lite mer.. Och då ska ja också satsa på att lägga in lite bilder från Bulgarien så ni får en summering av veckan!

För tillfället är jag dock väldigt inne i skolan o allt. Jobbar ju den här veckan, samtidigt går jag i skolan, och när man inte jobbat på flera veckor o inte varit i skolan på 2 så känns de verkligen som att man måste ge järnet nu. Det är ju dock härligt att ha fullt upp, kommer man uppskatta ledighet på ett annat sätt, och dessutom är det rätt skönt att känna sig upptagen :)

Nu ska ja ringa Cizzi o be henne hämta upp mig innan skolan hos Jacke. Ska plocka undan lite här innan ja drar, kanske läsa lite också. Vi får se!

Ha en underbar dag trots regnrusket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0