Så hääärligt

Det blev en sååå skön dag igår!

Jag o Nina tog med oss fika och Bosse och promenerade upp genom skogen mot södra berget. Trots att vi inte hade koll på vart vi gick eller nåt så var det bra, vi hamnade vid slalombacken och där slog vi oss ner i solen med vårat fika. Så jäkla skönt så det är helt otroligt!

Sen blev de massa kortspel och Wille kom hem o joina oss.. Maten lagade jag, hör och häpna kära läsare, och Wille o Nina blev mätta o de va väl bra! Anja kom hit och vi tjejer gjorde oss iordning för en kväll på dallan.
Ner på dallan vid 21..hem vid stängning. Nina sjöng bra mycket och et var precis det jag hade hoppats på för jag är ett av hennes största fans! :D
Det blev en lugn ikväll iaf, jag drack 1½ öl och 2 cider och under så många timmar blir man faktiskt inte full på det!

Är inte dålig idag med andra ord, lite trött bara eftersom man är ovan att vara vaken till längre än 23 som max. Men det är bara bra om man är trött för ikväll ska jag försöka sova tidigt - imorgon blire tidig väckning så man vänjer sig lite inför lördag då vi ska åka härifrån kl 5 på morgonen!

Jepp jepp, men de va allt från mig! Ha en bra dag, nu ska jag på skolan o bli värderad av min mentor..wish me luck :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0