på riktigt

Nu börjar det kännas på riktigt.. nu har alla känslor kommit på en gång.
Jag känner saknad, oro och en massa annat på förhand nu.

Jag vet att du inte kan lova.. men snälla, gör allt du kan för att komma hem levande..

Det är iaf underbart att ha dig hemma nu älskling! Det var så längesen jag kände så starkt som jag gör nu, sån stark kärlek. Jag vill liksom aldrig ens släppa dig ur sikte.

Idag ska jag iaf plugga med Cizzi, Jacke ska träna.. Ja, sen får vi se vad vi gör.
Igår umgicks vi med varandra, och jag fick en fin sjal av John - tack! Dock har jag inte vågat ta fram sjalen utan de ska jacke få göra - o tvätta den. Jag är lite rädd fr den eftersom den kommer från Afghanistan. :)

Aja, nu ska ja ringa Cizzi. Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sandra

Hej!I torsdags var jag in till Gunilla,då satt hon i telefon o när jag kom in frågar hon bara om jag vet vem du är,Ja de vet jag säger jag,Bra då ska du få prata me en kvinna i telefon här,sen får jag luren o det är en kvinna från komvux tror ja hon sa?Hon frågade om det funkat bra när du jobbat på nipängen o om du kunde jobbet typ,jamen absolut säger jag,men herregud de måste ju va flera år sen du va på nipängen?Gunilla kom inte ihåg dej så då fick jag prata istället,hoppas vi inte ställt tillde för dej,jag försökte ju säga till gunilla att hon kanske skulle ha fått prata me nån som jobbade me dej..aja,hade bra!

2008-10-17 @ 21:04:52
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0