onsdag

Ja, jag längtar så till onsdag! Då kommer du hem, då ska vi prata en massa om allt och vi ska umgås. Jag saknar dig så mycket o de jag tänkt på mest idag är vad vi ska göra när du kommer hem.
Skulle vilja planera varje dag och varje stund men det går inte..och det spelar ingen roll för det viktigaste är att vi är tillsammans och får ut de mesta möjliga av varandra för sen dröjer det 2 veckor tills vi ses igen.



Denna dag har varit slö men jag har fått en del gjort ändå. Jag o Britta tog en promenad i höstsolen och det var så skönt med lite frisk luft måste jag säga! Sen har jag mest bara slöat..kollat på film o börjat se serien Fringe.

Nu ska jag ta en dusch o sen dricka lite kaffe samtidigt som jag kryper ner i soffan under filten.

Hoppas ni alla haft en bra söndag!



Hjärtat, jag älskar dig väldigt mycket och unnar verkligen dig att få göra detta men trots detta så känns det tufft, rent av svårt att visa det. Istället så vet jag att jag bara försvårar situationen genom att vara så ledsen och så behövande, som ett litet barn... vill bara säga att det antagligen går över så småningom.
Och anledningen är bara för att jag värderar dig och vår kärlek obeskrivligt högt.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0