let's do this

Okej, nu har jag duschat o packat.. Nu ska jag snart ner på stan o fika med Elina. Sen bär det av till svärföräldrarna för att försöka få nån sömn. Tyvärr så somnade jag ju till på soffan förut så inte vet jag hur det blir med sömnen inatt, det ordnar sig!

Imorgon bär det av och jag har bestämt mig nu för att bita ihop och bara klara dagen..om inte annat för Jackes skull eftersom jag verkligen tror att han vill ha mig där.
Jag ska försöka vara känslokall men ni som känner mig måste skratta när jag säger så för känslokall är inte något jag har nån vana av att vara. Överkänslig som man är o grinar för allt.. men men, kanske jag chockerar även mig själv och lyckas lägga känslorna åt sidan en stund.

Ha en bra helg mina vänner! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0