Jag saknar dig!

Nu saknar jag dig Jacke, väldigt mycket.. och tanken på hur det kommer att bli är jobbig, jag vet inte hur det ska gå..det kommer gå! Men...hur jobbigt kommer det bli?

Du berättade igår hur upplägget är, hur det är tänkt.. och att vara ifrån dig 1 månad i sträck känns tungt..men samtidigt känns det lätt i jämförelse med näramre 3 månader i sträck..
Efter nästan 3 månader..känner man varandra fortfarande då? Kommer man ihåg alla detaljer om varandra?
Eller måste man lära känna varandra på nytt?

Det är så skrämmande så jag vet inte vart jag ska gömma mig, få det att bara försvinna.. jag vill ju vara med dig, inte ifrån dig...


Nu ska jag ägna lite tid åt skolarbete efter att jag tagit en snabb dusch, sen ska jag iväg på skolan.. Tur du kommer hem i eftermiddag älskling, för jag saknar dig.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Haha, efter tre månader utan att ha setts känner man varandra, jag lovar! Och man kommer ihåg detaljer, precis som det var när man skildes åt. Men det är ingen rolig historia det här med tre månader, så jag hoppas det inte sträcker sig mer än en månad för din skull! Ha en bra dag.

2008-10-16 @ 10:35:25
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0