Hör och häpna

Måste ju faktiskt erkänna att gårdagen gick rätt bra trots allt. Visst det var tungt och jag var som en vandrande pinne i koma första timmen, kunde inte andas, inte prata och hjärtat sprang maratonlopp i bröstet på mig. Jag var i chock, jag var rädd och skärrad. Men inte en tår lyckades pressa sig fram och i slutet av dagen fick jag höra av Jacke att han tyckte att jag hade varit känslokall. Så hör och häpna, jag lyckades vara känslokall :)
Men iaf så är jag glad att jag åkte ner, än så länge känns det som att det var det absolut bästa jag kunde gjort i det här läget och jag mår bättre nu.

Vi kom hem vid 20 så det blev inte så sent ändå.. skönt var de och jag åkte hem till Elinas mamma o jag o Elina spelade yatzy och drack vin o sen blev de en riktig krogrunda - BK, Oscar och Olearys. Och vi blev inte överfulla heller..utan drack faktiskt lite vatten och lite kaffe i slutet av kvällen för att må lite bättre idag :)

Idag mår jag faktiskt rätt bra, visst att man är lite slö men det får man räkna med efter en dag och kväll som igår.

Nu ska jag slå igång en film o slöa. Ha en bra söndag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0