Ge mig

Jag har pluggat klart, känner mig rätt nöjd faktiskt, har lämnat in två ganska bra och rätt utförliga arbeten enligt min åsikt.=) Sen har jag slöat, Bosse kom o la sig i soffan med mig, jag tänkte se en film.. men jag tvärslocknade, blev ju så mysigt då jag hade Bosse vid min sida. Tror hon ska få sova med mig på nätterna också, kanske jag sover bättre då.
Ska träffa Elina sen i eftermiddag/kväll, blir nice de! blir nog kanske en fika eller så.. sen ska ja hem till Jacke o sova!

Och förut såg jag en man i militäruniform på tvn..vad hände? Jo, tårarna sprutade, dom bara kom, utan nån som helst förvarning..som ett litet barn kände jag mig.. jag försökte skärpa mig men dom ville inte sluta spruta dom där satans tårarna.. Bara för att jag såg en i militäruniform..hualigen.
Hur ska det gå imorgon? Då ska jag se ett större antal militärer.. uscha.. jag vill inte.. jag ångrar att jag gick med på att åka ner dit. Men gör de ju för Jackes skull... pinsamt för han bara om jag sitter o stortjuter hela tiden, fats dte lär jag inte göra, inte hela tiden...
Ge mig akut magsjuka eller nån annan sjukdom så jag inte kan åka, Snälla! Ge mig!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0