This day

Ja faktum är att först nu strax efter 16 på eftermiddagen tog jag mig i några vanliga kläder.. Har gått i pyjamas och morgonrock fram till nu. Visst är man fantastisk ? =)
Har varit rätt skönt iofs.

Denna dag har jag: fixat julklappar, betalat räkningar, bäddat rent i sängen o tvättat. Samt kollat på både House och Fringe. Surrat med Elina i telefon över 1 timme. Yeees :)

Har grym huvudvärk, beror säkert på att ja inte druckit nå kaffe.. shame on me!

Nu ska vi snart ner på Blå Kina o äta hela family, blir nice de även om jag inte är nå jätte förtjust i kina mat.
Nu drar jag! Hoppas ni andra haft de bra idag!

från Festen hos Micke i fredags.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

söto! ska vi gå ut och supa imorn? :D haha

2008-11-27 @ 19:38:45
URL: http://johaanisch.blogg.se/
Postat av: Nina

Fina ni är!!

Ha en trevlig helg gums.

Puss o kram

Nina

2008-11-28 @ 18:53:02
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0