STOOLT =)

Ja nu är jag overkligt stolt över mig själv! Klockan 9:30 satte jag mig med alla mina papper om kursen Arbetsmiljö och säkerhet. Och jag skrev och jag sökte fakta och jag funderade och jag ringde jobbet. Jag skrev mail till Arbetsmiljöverket och jag var verkligen så otroligt motiverad och idérik vad gällde egna reflektioner och att hitta fakta.
Så NU är jag klar med denna kurs, tack och adjö :) Hoppas bara jag blir godkänd men det tror jag. Känns iaf helt overkligt att det bara tog någon timme att sammanställa en hel kurs. Dessutom har jag lärt mig en massa saker.
Det är sjukt kul att plugga. I love it!

Imorgon kommer älsklingen hem och därför känns det liksom extra skönt att ha pluggat en massa, fått göra ifrån mig en del grejer. Jaaa, det är fantastiskt vad glad jag är nu, både för skolans skull och för att Jacke kommer hem imorgon och förgyller min vardag!


Nu ska jag ta o plocka ur diskmaskin, hänga lite tvätt o greja, en promenad skulle man behöva ta också, frisk luft skadar inte har jag hört! Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0