Söndag igen

Nu var det då söndag igen, veckorna går så snabbt!

Den här helgen har verkligen varit konstig eftersom Jacke inte varit på hemmaplan. Tur Johanna fyllde år så man hade nåt att göra! :)

Festen var riktigt lyckad iaf och det blev utgång efteråt, inget gick sönder, ingen blev för full..allt var alldeles bra. =) Mycket folk blev de men det var väl också lite meningen då de va en 18-års fest.

Igår varf jag med Johanna på stan, sen va vi på sporthallen o kolla på volleyboll. En rätt skön dag faktiskt. På kvällen efter att ha ätit massa tacor blev vi trött, kollade på en värdelös film: "Burn after reading" och sen gick vi o la oss vid 21. Jag somnade dock inte förrän vid 23:30 eftersom jag surrade med älsklingen som jag saknar! :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på..kanske bara vara hemma.. kolla nån film o slappa. Känns så iaf.. det är riktigt trist väder, grått o jävligt!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0