So thank you

Avskedsfest för Jacke igår hemma hos Mickes pappa på Södermalm. Många tjejer, färre killar.. huvudsaken va att Jacke va där och att han ville ha mig där. Mycke surr om Afghanistan, inte konstigt och inte jobbit heller för den delen. Rätt skönt att höra andras åsikter och få andra synvinklar på saken.
Jag var översocial som vanligt, pratade med alla, sprang hit o dit, städade, plockade, strukturerade upp ett system med glas o tomburkar o gud vet vad :)

Idag ska vi ha mysdag jag o Jacke. Vi ska bara hänga med varandra, fixa middag ikväll, kanske ett glas vin..? Bada bubbelbad och mysa. Hur bra som helst tycker jag :)

Så fantastiskt de du sa igår älskling: "Ikväll är jag med mina kompisar, imorgon med mitt liv, på söndag med familjen.
Du ska va med hela helgen för du är min bästa kompis, du är mitt liv och du är min familj."

Idag hålls telefonen avstängd, precis som igår större delen av dagen.
Stör ej.
Idag är det livet som gäller.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: catha

Herre gud vad fint sagt av honom... Jag skulle nog har börjat gråta...



/Catharina

2008-11-23 @ 22:43:57
URL: http://kajsamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0